Monday, September 23, 2013

Teman Setia..

Peneman Umi dihari sabtu hari tu..Afif..sibuk sangat nak kot..nak kot(nak ikut)..bawakan aje pegi kerja..(halfday bolehlah bawa).Umi yang tahan asyik nak ke kedai jer..pandai pulak tu..duk ajak Jom..Jom..siap tolong amikkan purse lagi..dah dapat apa yang dia nak..senyaplah dia..
                                                              rileks nampakk...

#tak boleh bwk slalu..kirikanan kedai..dah la pandai mintak bagai...huhuhu#

10 comments:

  1. hihik..bagus afif nie..thu2 jer mak dia tgh bnyak duit..:)

    ReplyDelete
  2. Mesti terasa cepat je masa bila bawa afif ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. a'aa..sbb byk dok melayan dia tersa cepat je..:)

      Delete
  3. Heee... memang geram tengok gambar pun kakak dah boleh senyum ni Sura. Sukalah tengok adik Affif ni tau... cute je:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sura pon slalu geram gak ngan dia..geram ngan pe'el dia...:)

      Delete
  4. anak zura yg sulung pn dh pandai ajak gi kedai... asek nak pow ibu dia jerk... haahaahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..sama la nasib kita..memang slalu kena pow ngan anak2..huhuhu..

      Delete
  5. anak mama kak, si sufi tu kecik lagi, belum pandai minta itu ini, siap nanti besar sikit... habis kita.. hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. nanti la besar sikit lagi..pandai la tu..:)

      Delete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)