Wednesday, January 30, 2013

Shaklee-Supplement terbaik!!


 Aku adalah pengguna dan pengedar Shaklee..kat tempat kerja aku semuanya makan supplement Shaklee.
Produk Shaklee ni memang x bleh nk dipertikaikan kebaikannya..lg pun umum dh tau pasal Shaklee..meme tgh panas produk-produknya..vit c laris sampai x der stok..bulan 4/2013 br ade..sedeynya..sbb ramai yg nak!!
   Alhamdulillah dengan Shaklee juga pendapatan aku bertambah..downline pun dah bertambah..syukur padaMu Ya Allah diaatas rezeki yang Engkau kurniakan kepada kami.


Terima kasih kerana temukan aku dengan Shaklee..selain untuk  diri dan keluarga dapat juga menolong dan  memberikan kebaikan kepada orang lain.Aku juga gembira bila berjumpa dengan orang yang mengambil berat tentang kesihatan dan berkongsi kebaikan dengan produk Shaklee..

Terima Kasih Shaklee!!!

Sesiapa yang ingin mengetahui tentang Shaklee bolehlah ke sini.

No comments:

Post a Comment

Ummi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)