Sunday, October 23, 2011

Mula nak creta

Entah knape teringin plak nk ade blog sendiri..Terkial-kial jgak aku mulanya..mujurla ade anak sulongku yg beria2 nk menolongku..maka terjadilah blog ni seadanya..susah gak mulanya...(bukan sbb ape,baby meragam lak..ye la dia pun sibuk nk menekan jgak..hehehe..).Akhinya baby tido,dptla sambung balik.
Sronok gak dapat menaip kt sni,rs mcm jd reporter lak..

Hari ini rasa puas duk umah,melayan anak2,masak,kemas rumah dan...(mcm2 lg)Yahoo...bukan senang nk dpt cuti 2 hari..biasa ahad je ler..:(
Anak sulongku nk kari yam plak,jd aku msk la utk dia..(cuba jadi ibu terbaekkk utk anak2)
Duk umah dgn cuaca yg sejuk ni (ujan)buat aku lapar je..so asyik2 makan,tak smpai dua jam aku makan lg nasi..padahal 2 jam sblum tu dh mkn..sampai ank ku yg kedua(angah)ckp.."umi ni nk gemuk ke..td br makan nasi ni nk mkn lg.."aku plak jwp tadi tak de smbal blacan (tak sempat nk buat).ni baru sedap ade smbl blacan..
Seleraku meme sentiasa ade..maklumle breastfeeding,lapar je...


Cepat benor mase berlalu,dh kul 3.30 pg...woahh..dh ngantuk,rsnya ckupla utk permulaan..Bye sume.jumpe nnt.

No comments:

Post a Comment

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)