Monday, June 9, 2014

Sayang Pulak Nak Guna..

Petang semua...
Hari tu duk tengok zura tayang pisau yg dia dapat dari Giant..hari ni umi pulak tayang pisau yang Umi dapat dari JJ..bertungkus lumus jugak duk menyoping nak penuhkan stem..Mula-mula tu taknak kumpul JJ punya sebab tau-tau la JJ ni barang dia rege camner..tapi sebab suatu hari tu dah terbeli barang dapur kat situ..dapat banyak pulak stem..sayang pulak..terus cakap ngan Cik Abe..nak kumpul..tapi berhangin jugak kejap..lepas bulan berikut Cik Abe bwk gi Giant..dah bagi tau nak kumpul..boleh pulak buat2 lupa..memang hangin la jugak..tapi takpe la..dah bagi zura..ada jugak gunanya..tu pun ada 2-3 keping yg dah tampal...

Bila dah dapat tukar..meme senyum ..suka umi....anak2 pun cam apa..masing2 berebut nak tengok..ish..apa la..dapat pisau pun teruja..abang Aqil siap cakap.. suka la Umi tu dapat pisau..Umi memang la suka..tapi dalam hati jelah..takkan nak lompat2 cam Afif pulak..


#bila dah tengok,belek-belek sayang pula nak pakai..terus simpan lagi pun pisau yang dah sedia ada masih elok lagi.#nasib la ko pisau,tuanmu tak tahu bila nak pakai#

10 comments:

  1. Heheheh.. akak pun terjebak sekali kumpul stiker untuk dapatkan pisau ni ye... Tahniah berjaya juga dapat hasilnya

    ReplyDelete
  2. Selalunya mcm tu la...dpt je mmg excited nk guna...tp bila dh ada dlm tgn mcm alahai...sygnyer nk guna...kan kak?

    ReplyDelete
  3. Tahniah Kak Sura!!
    hehhehehe.. sayang kan nak guna~ hahaha.. sanggup simpan dulu.. tunggu betol2 nak guna br bukak plastik.. kekekeke

    ReplyDelete
  4. sama la kita kak sura..sayang nak pakai y baru kalo y lama masih elok...1 ari nanti mesti ada kegunaannye..tak baik membazir kan

    ReplyDelete
  5. Kita ni samalah Sura, kakak pun kadang macam beria-ia tapi bila tengok cantik dan yg lama masih ada sayang nak guna...tapi bila raya atau perlu dibawa ke meja makan akan diguna juga Sura akhirnya...

    ReplyDelete
  6. sayang nak pakai yang baru, kadang buat perhiasan dulu berhabuk baru pakai :))

    ReplyDelete
  7. rajinnya dia kumpul stem...mesti hari2 g terjah JJ ;-)

    ReplyDelete
  8. amboi..masing2 pakat kumpul pisau ni..

    ReplyDelete
  9. Tuan badan pun dah dapat seketul pisau jugak....tu yang bagi kupon kat Zura tu yeh....Bila pulak nak pakai pisau tu Sura Raya ke? hehe

    ReplyDelete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)